torsdag 5. mai 2016

Vår

Eg er ein smule på etterskot når det blogging, for å seie det enkelt...
No fann eg endeleg kabelen til fotoapparatet, så då kan eg vise fram ting frå tidleg i vår.


Her er påskekransen min for eksempel :) Hekla egg og kyllingar, og ribba ein bukett med jukse-påskeliljer frå Europris.


Tildeg i vinter starta eg på eit par vottepar. Det eine paret kom berre til nesten ferdig 1, vott...
Med Songbird-vottane var så fine at dei klarte eg å få ferdig og bruke før vinteren var over!
Har aldri strikka så mykje med 2 mm pinnar før. Finull og Kauni er nok også ein anelse før tjukt garn, men eg klarte ikkje å få tak i noko tynnare då. 
Dessutan ville eg prøve fargeskifting-effekten i Kauni. Er godt fornøgd med at eg klarte å få vottane så pass like i fargeskiftinga.
Mønster: Songbird Mittens av Erica Heusser




Ooops. No blogging all spring... That is why I just have to show you my Easter wreath now :)
Crocheted eggs and chickens, and cheap fake daffodils.

I also started on a couple of mitten pairs this winter. The first pair only got so far as the first mitten... But when I stumbled upon the Songbird pattern I just had to start on them too. And they where so fun to make (even on 2 mm needles) that they got finished and even used before the winter was over.
Pattern: Songbird Mittens by Erica Heusser


1 kommentar:

  1. Så flotte songbirdvotter. Et av de fineste mønstrene jeg vet. Stilig med kaunigarn på dem. Nydelig påskekrans - den er jo så fin at du kan bruke den hele våren :-)

    SvarSlett

Takk for kommentaren, stikk gjerne innom igjen!
Thanks for commenting and welcome back!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails